اطلاعاتی در خصوص دین بهاییت

اخبار بهایی و اخبار جامعه بهائیت احکام بهائی آیین بهائی باورهای بهائیون زندانیان بهائی زندانیان بهایی کتب بهائی دانلود آثار بهائی قبله بهاییون قبله بهائیون تقویم بهائی سالنامه بهاییون حضرت بهاء الله حضرت عبدالبهاء شوقی فیس بوک جمهوری اسلامی اعدام خودکشی

پنجشنبه، خرداد ۲۰، ۱۳۹۵

ارتباط دادن کارخانجات تولیدی تعطیل شده با بهاییت

بعد از انتشار خبر تعطیلی کارخانه تولید لوازم خانگی ارج به گزارش صراط نیوز ، ارج چیزی نبود جز تبلیغی برای بهائیت که در ارتباط مستقیم با ساختار این فرقه قرار داشت و مافیای جهانی به آن توانی جز انحصار بازار و امکان مونتاژ نداده بود ! اسکندر ارجمند سهامدار عمده کارخانجات ارج با بهره گیری از وجوهات "شرکت امنا" متولی موقوفات فرقه ضاله بهائیت ، کارخانجات "ارج "را بنیاد نهاد و سپس با حمایت حبیب ثابت پاسال از اعضای سازمان های جهانی قدرت با استفاده از وام های کم بهره بانک اعتبارات صنعتی در راستای اهداف نظام سلطه شرکت خود را رشد داد.
محمد تقي برخوردار در تعدادي از نهادهاي کارفرمايي مثل اتاق بازرگاني و سنديکاي لوازم خانگي و... مشارکت داشت .
سال 58 پايان فعاليت صنعتي او در ايران بود. پنج ماه پس از انقلاب اسلامي، شوراي انقلاب نام او را در فهرست 53 نفر از صاحبان سرمايه و صنايع قرار داد و سپس مصادره اموال او از سوي دادگاه انقلاب صادر شد.
پس از مصادره اموال در اوايل انقلاب گفته ميشود محمد تقي برخوردار تا سال 64 پيگير اموال خود بوده است.
و... رحيم متقي ايرواني یکی دیگر از عناصر قدرت جهان بود که بعد از انقلاب اسلامی دستور مصادره اموالش از سوی دادگاه انقلاب اسلامی صادر شد.
چند سال قبل مراسم ترحیمی برای یکی از صاحب کارخانه های فراری که از اعضای لژهای فراماسونری بود بعد از فوتش در خارج از کشور در کارخانه مصادره شده اش برگزار می گردید و جالب آنکه مدیر عامل فعلی شرکت که از برکت مصادره کارخانه توسط دادگاه انقلاب به این سمت دست یافته بود خود گرداننده مراسم بود.
تقدیر و تمجید از یقه سفیدانی که سر در استین غرب و مهندسین افکار غربی دارند در نشریاتی که در ارتباط با بخشی عظیم از نیرو های کارامد جامعه قرار دارد بسیار ناپسند دیده می شود ؛ و این گونه است که روابط ناسالم کار و ارتقا و قدرت و مدیریت در این سازمان ها رشد می یابد و منحنی رشد صنعت در مسیر خود به سمت پائین انحنا می یابد . به نظر می رسد باید درس های انقلاب و فرهنگ ارزشی انقلاب اسلامی مجدد در بسیاری از محل ها بحث و در معرض دید افکار عمومی قرار گیرد و گرنه با تفسیر ها و نقد های جاهلانه ( نمی گوئیم مغرضانه) مهندسی افکار عمومی به شکلی نامناسب رشد خواهد یافت.

0 نظرات: