اطلاعاتی در خصوص دین بهاییت

اخبار بهایی و اخبار جامعه بهائیت احکام بهائی آیین بهائی باورهای بهائیون زندانیان بهائی زندانیان بهایی کتب بهائی دانلود آثار بهائی قبله بهاییون قبله بهائیون تقویم بهائی سالنامه بهاییون حضرت بهاء الله حضرت عبدالبهاء شوقی فیس بوک جمهوری اسلامی اعدام خودکشی

دوشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۵

بازداشت چهار تن از بهاییان شیراز در طی دو روز متوالی


به گزارش بازداشت روز گذشته ۲۶ تیر ماه ۱۳۹۵ ماموران امنیتی به منزل خانم یکتا فهندژ سعدی واقع در شهر شیراز یورش برده ، پس از تفتیش منزل و ضبط لوازم الکترونیک از قبیل موبایل و لپ تاپ حاضرین خانمها یکتا فهندژ سعدی و نوشین بهاری و آقایان بهنام عزیز پور ، سعید حسنی و رامین شیروانی را دستگیر و به بازداشتگاه اطلاعات شیراز منتقل کردند .
این پنج نفر از فعالین محیط زیستند که خانم یکتا فهندژ سعدی و آقای بهنام عزیز پور در بین آنها بهایی می باشند.

امروز ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۵ طی یورشی دیگر دو تن از بهاییان شیراز به نامهای نبیل تهذیب و نعیم قائد شرفی را دستگیر و به بازداشتگاه اطلاعات شیراز ( پلاک ۱۰۰ ) منتقل نمودند .

لازم به ذکر است این سومین مرتبه است که طی چند سال اخیر یکتا فهندژ دستگیر و بازجویی می شود وی بار اول در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ و بار دیگر در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ بازداشت و بازجویی شده بود.
او هم اکنون با وثیقه دویست میلیون تومانی آزاد است ، که هفته گذشته این شهروند بهایی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.
لطفا نظر خود در خصوص این پست را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید . bahaiyon.blogspot.com

facebook.com/omid.bahai facebook.com/bahainews9

0 نظرات: